Camelia Shiseido
1
September 2013
Shιseιdo Salonu
Share

HANATSUBAKI TİCARİ MARKASI

Hanatsubaki ticari marka logosu veya bugün bildiğimiz adıyla kamelya çiçeği, 1915’te Shiseido’nun ikinci başkanı Shinzo Fukuhara tarafından oluşturulmuştur.

Yukarı doğru açan çiçek isteği temsil ederken, aşağı doğru bakan kamelya alçak gönüllülüğü göstermektedir.  Bu erdemleri kendi içinde dengeleyen bir insan gerçek güzelliğe ulaşabilir. Yeni sanat akımı ile güzellik ve sadelik, modernlik ve zaman ötesi olma, doğuya ait ve uluslararası cazibe yakalanmıştır.

Ayrıca, kamelya Shinzo Fukuhara’nın en sevdiği çiçektir.  Tutku, mükemmellik, güzellik ve iyi şans belirtisini sembolize etmektedir.

Her yıl açan çiçek gibi Shiseido’nun vizyonu da genişlemekte ve büyümekte, sürekli olarak güzel bir şeyleri kutlamamıza yardımcı olmaktadır.